Firma COMPEKON s.r.o. byla založena v roce 1992 jako ryze česká společnost disponující vlastním programátorským týmem. Při jejím vzniku byl položen základ stávající orientace společnosti na vývoj a realizace komplexních dodávek vlastního informačního systému, vyvíjeného v souladu s nejmodernějšími technologiemi.
Analýzou podnikových potřeb a implementací systému IS COMPEKON je zahájen proces vzájemné dlouhodobé spolupráce s klientem. Předmětem této spolupráce je především trvalá servisní a poradenská činnost, specializované analýzy a návrhy řešení specifických činností prostřednictvím IS/ICT.
Po víceletých zkušenostech v oblasti vývoje a dodávek řešení postavených na vlastním IS COMPEKON (technického, obchodního a ekonomického či výrobního charakteru) bylo portfolio produktů a služeb rozšířeno o plnohodnotné řešení pro elektronické obchodování B2B COMPEKON a kompletní oblast správy a modelování datových skladů DW COMPEKON.
Dnes nabízí firma COMPEKON s.r.o. rozsáhlé portfolio řešení s možností implementace prostředků pro zvládnutí zcela specifických oblastí. Důraz je kladen na oblast poskytování profesionálních služeb, servisu a péče o klienty. Spokojenost klientů a řešení jejich požadavků je základním měřítkem úspěchu naší firmy.
Motto: "Budou-li naší klienti spokojení a úspěšní, budeme spokojení a úspěšní i my."
ERP IS COMPEKON plně podporuje nejen českou, ale i slovenskou legislativu. Ve všech evidencích je kompletně lokalizován do slovenského jazyka. O bezproblémovém využívání IS COMPEKON ve Slovenské republice svědčí úspěšné implementace, např.: Bučina DDD, spol. s. r. o., TATRA TIMBER Logistik PLUS, a.s, Kronotimber SK, s.r.o., Autoklub Slovakia Assistance s.r.o., IBSA Bratislava a další.
Problematika dřevařských společností je velmi specifická z hlediska potřeb a požadavků na informační systém. Činnost dřevařských společností je na rozdíl od klasických obchodních nebo výrobních společností odlišná a standardní funkce a moduly nejsou pro oblast dřevařské výroby a obchodu se dřívím plnohodnotně dostačující. IS COMPEKON nabízí specializované moduly a části, které tuto problematiku úspěšně řeší. To potvrzuje i velké množství získaných prestižních klientů jako LESS & TIMBER, a.s., LST a.s. Trhanov, Hradecká lesní a dřevařská společnost a.s., Katr Stará Ves, Aclesia Strážnice a další.
Informační systém IS COMPEKON nabízí specializované řešení pro výrobní společnosti různých typů. Systém je uzpůsoben jak pro podporu řízení výroby sériové i zakázkové. Nabízí celou řadu funkcí umožňující plnohodnotné řízení výrobního procesu od přijetí objednávky od odběratele, plánování, řízení výroby, případné změny výrobního procesu, až po přijetí na sklad hotových výrobků. Tento proces je dále plně provázán s obchodními moduly, kde dochází k uzavření obchodního procesu – dodávce výrobků koncovým odběratelům. Speciální zakomponované sestavy dále umožňují celou řadu operativních pohledů na veškeré procesy z mnoha úhlů. Na zakázku lze napojit výrobní modul s MES systémem dle potřeb zákazníka. Našimi zákazníky jsou například: Kand Dobruška, MetalPlast Lipník nad Bečvou, Hanhart Morkovice, Henniges Hranice, Profily Vítkov, Montáže Přerov a další.
Na základě analýz a zkušeností s prodejci vozu Škoda Auto jsme připravili speciální řešení pro tento segment. Jeho podstatou je převodový můstek mezi IS COMPEKON jako základní ekonomickou aplikací a DMS-CZ (provozní systém). Ten nabízí rychlý a komfortní import dat a významně usnadňuje další manipulaci s těmito daty. Výhodou je využití technologie memo-case pro automatizaci zaúčtování identických účetních operací.
Další řešenou oblastí jsou automotokluby a společnosti poskytující servis řidičům. Na zakázku byly vytvořeny pořizovací formuláře pro dispečery těchto firem s propojením na mapový software, SMS bránou a mobilní aplikací.
Potřeby na funkčnost a využití IS/ICT technologií se liší společnost od společnosti, uživatel od uživatele. Každý podnik, má-li se uplatnit v konkurenčním prostředí, je specifický a potřebuje individuální přístup a péči. Přestože je portfolio řešení COMPEKON dostatečně obsáhlé a chování systému lze ovlivnit a nastavit množstvím parametrů a číselníků, vznikají požadavky, kterým lze vyhovět pouze individuálním přístupem.
Uživatelé řešení COMPEKON se mohou významně podílet na vývoji aplikace. Dodávkou řešení spolupráce v oblasti funkcionality systému nekončí, ale právě začíná. Uživatelé průběžně zasílají požadavky na úpravy systému, jako jsou rozšíření funkcionality, nové modelové řady nebo speciální programovací sestavy. Na základě zadání uživatelů vyškolení analytici spolu s týmem programátorů navrhnou, vytvoří a naimplementují potřebné úpravy systémů.
Pomáháme tak širokému spektru uživatelů nalézt optimální řešení relevantní pro jejich potřeby. Nabízíme profesionální pomoc při řešení procesních, výrobních a organizačních problémů při zpracování a využití dat. Zastáváme koncepci all-in-one, která je jedním z trendů dneška.
Pro bližší informace nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu: obchod@compekon.cz či telefonního čísla: 581 201 471.
ERP IS Compekon je databázový systém na platformě Microsoft SQL Server. Aplikace je vyvíjena v prostředí Uniface, které nám dodává koncern Rocketsoftware.
Aplikace IS Compekon se skládá z následujících komponent:
Databázový server
Aplikační server WAS
Klienti aplikačního serveru WAS
Klient aplikace IS Compekon
Pracovní stanice vyžadují operační systém Windows 10 a vyšší.
BLUEJET je moderní CRM systém, který zajišťuje přehled o vašem podnikání – od komunikace s klienty po řízení obchodních procesů. Přizpůsobí se vašim potřebám, integruje různé aplikace a umožňuje práci odkudkoliv.
Všem klientům, kteří využívají řešení COMPEKON, je poskytována profesionální servisní a technická podpora (uzavřením servisní smlouvy) s maximální pozorností na rychlé a kvalitní služby.
V rámci služeb Servisní podpory jsou klientům poskytovány:
Vzdálená správa
Hot-line (TEL: 581 225 262; 581 201 471)
Hot-mail (servis@compekon.cz)
Programové úpravy
Konzultace - poradenství
Školení
Workshopy
Konference
Prostřednictvím širokého portfolia servisních služeb je klientům řešení COMPEKON zajištěna dostatečná podpora a zázemí. Jsme schopni garantovat reakční dobu na řešení vašich požadavků v řádu několika hodin. Možnost využití konzultantů specialistů pro osobní individuální konzultace a řešení rozsáhlejších požadavků.
Technická podpora zabezpečuje minimálně 4x ročně "update" IS COMPEKON, pro zajištění souvztažnosti na aktuálně se měnící externí podmínky (legislativa, atd.). Díky pravidelným reinstalacím ("update") získáváte všechny dosud realizované úpravy a změny aplikace, nové funkce i samostatné části aplikace.
Poznejte, jakým způsobem jsme dokázali propojit IS COMPEKON a mapový SW. Propojení IS, které tato studie popisuje, prováděla firma COMPEKON s.r.o. ve spolupráci s GEM System a.s., který nabízí komplexní systémová a integrační řešení se specializací především na Business Intelligence, Identity Management, datové sklady, B2B komunikační systémy a vývoj rozsáhlých IT řešení na zakázku.
Společnost ÚAMK a.s. (www.uamk.cz) se zabývá poskytováním asistenčních služeb motoristům. Provozuje dispečink, autoklub s vlastní členskou základnou a poskytuje informace z dopravy.
Implementovaná část měla za cíl propojit dvě samostatné aplikace – IS Compekon (evidence zásahů) a mapový SW.
Dispečer měl otevřené obě aplikace. Samostatně evidoval a zpracovával požadavek klienta, samostatně pracoval s mapou. Jediná akce, kde došlo k propojení, byla lokalizace stanoviště vozidla pomocí mapy. Do IS se uložily souřadnice, které vrátila mapa.
Propojení obou systémů výrazně zjednodušilo práci dispečerům. Je zajištěno online předávání informací mezi mapou a IS, zobrazení mapy je vždy poplatné aktuální akci v IS. Automatické výběry partnerů zrychlují čas poskytnutí služby a pomáhají při výběru nejvhodnějšího partnera, protože algoritmy pro výběr zahrnují nejen údaje o aktuálních vzdálenostech partnerů, ale i o jejich provozní době a potřebném vybavení