Servis

Všem klientům, kteří využívají řešení COMPEKON je poskytována profesionální servisní a technická podpora (uzavřením servisní smlouvy ) s maximální pozorností na rychlé a kvalitní služby.

 

V rámci služeb Servisní podpory jsou klientům poskytovány:

  • vzdálená správa
  • hot-line (TEL: 581 225 262; FAX: 581 225 262)
    hot-mail (servis{@}compekon.cz)
  • programové úpravy
  • konzultace - poradenství
  • školení
  • workshopy
  • konference

 

Prostřednictvím širokého portfolia servisních služeb je klientům řešení COMPEKON zajištěna dostatečná podpora a zázemí. Jsme schopni garantovat reakční dobu na řešení vašich požadavků v řádu několika hodin. Možnost využití konzultantů specialistů pro osobní individuální konzultace a řešení rozsáhlejších požadavků.

 

Technická podpora zabezpečuje minimálně 4 x ročně "update" IS COMPEKON, pro zajištění souvztažnosti na aktuálně se měnící externí podmínky (legislativa,...). Díky pravidelným reinstalacím ("update") získáváte všechny dosud realizované úpravy a změny aplikace, nové funkce i samostatné části aplikace.

.